DiRiKu

Aku seorang...

Assalamualaikum..alhamdulillah,akhirnya aq dah berjaya mngharungi ujian prtama aq spanjang aq brda di SERATAS..iaitu exam PMR..mls nak cter pnjang psal exam..bkannyer ade cter mnarik pun sepanjang 4 ari 2..
sekarang aq tgah sbuk dgan aktviti lpas pmr..mcam2 aktviti yang drancang oleh phak skolah untk pljar f3 ni..tpi 2 mggu yng pertama ni sume taklimat psal subjek f4...x pe la untuk kbaikan ktowang gak..nnti f4 x tau nak plih subjek pe..blank blank blink blink jew..hehe!!
lpas ckgu da bgi talkimat skit..aku pun da tau da nak plih pe taun dpan..kalu la aq still ade kat skola 2 lg..insyaallah!!x bleh bagitau skarang..
aku pun skrang tgah mencari diriku yang sbnar..aku ni seorang yang jnis macm mane..sbab ade sowang kwan aku ni tgur bler msg ngan dier prangai aq laen..mse kat skola prangai aku laen.emm...ntahla..aq pun mlas nak pkir..tpi kalo dipikir2 blik,mmg btul ckap dier 2..
akhir taun nanti plan aq study blik f3 mathh n subjek2 f4 yang tras..taun depan nak result yang gmpak skit sbab 3 taun yng pertama ni asyik maen2 jew..x kan SPM pun nak wat cam 2 gak kan..
sblum aku mngakhiri coretan aq pda pgi ni,aku nak masukkan bbrapa formula chemist..


+1 charged ion
lithium ion Li+
Sodium ion Na+
.....
nanti r sambung...

0 comments:

Post a Comment

bila cinta(ost lagenda budak setan)

About this blog

Hi!!I hope you all enjoy reading..

About Me

My photo
tapah, batang padang, Malaysia
senyum2 slalu!!!

Followers

Test Widget

Test Widget