DiRiKu

Aku seorang...

salam...em...hari ni merupakan ari cuti...memang seronok...dapat gi sekolah..dapat men komputer..mcm dalam mimpi jer...da la cuti ni bnyak omwork...tak tertanggung nampaknyer...tapi aku akan cuba sedaya upaya untuk buat...sekarang da pkul 2 lebih da...em...rase bowing pun ade...aku tak balik dari sekolah lagi ni..
rasenyer omwork aku bleh siap ker ek???boleh kut..amin!!keluarga aku cadang nak gi sunway lagoon 12 dec ni..tak sabar rasenyer...hehe!!!aku teringat usikan kwn2ku yang aku bukak aurat nanti...mner adela..bajer r...nak bukak aurat ini bukan style aku la...
adik aku dapat 5A dalam UPSR...best tat coit r...hehe!!!cam ne la nanti aku tahun depan...nak Pmr da...insyallah aku boleh wat..YAKIN BOLEH..amin!!

0 comments:

Post a Comment

bila cinta(ost lagenda budak setan)

About this blog

Hi!!I hope you all enjoy reading..

About Me

My photo
tapah, batang padang, Malaysia
senyum2 slalu!!!

Followers

Test Widget

Test Widget